Powered By Blogger

2. 1. 2015.

Пачовски го потврди враќањето во Вардар по шест години

БИТОЛЧАНЕЦОТ НАСКОРО ЌЕ БИДЕ ПРЕТСТАВЕН ВО НОВИОТ КЛУБ, ИСТИОТ ОД КАДЕ ЈА НАПУШТИ МАКЕДОНИЈА ВО 2008 ГОДИНА
Томе Пачовски е во „фокусот“ на домашната фудбалска сцена во претстојниот период поради фактот што е стандарден репрезентативец и во иднина ќе го брани голот на Вардар. Поточно се враќа на домашна фудбалска сцена по шест години и одново ќе биде меѓу „црвено-црните“
Тој го потврди трансферот за Вардар за кого настапуваше и освојуваше трофеи до пред 6 години „Проектот на Вардар веднаш ме привлече. Седлоски и Симев беа упорни да ме донесат и јас ќе дадам сè од себе да им се оддолжам со титули и успеси. Среќен сум што сум дел од ваков проект“ изјави за „Македонски спорт„ новиот чувар на мрежата на Вардар.

Нема коментара:

Постави коментар