Powered By Blogger

9. 8. 2009.

Cudo na zelezarnica












Metalurg - Pelister 1:2 (0:0)

Stadion na Zelezarnica - Skopje. Gledaci 200. Glaven sudija: Marjan Eckoski (Ohrid), Asistenti: Kiril Negrieski i Laze Cakareski (dvajcata od Struga). Delegat: Goce Cvetanovski (Demir Hisar). Strelci: Rutevski (90 minuta) za Metalurg i Dimitrovski (52) i Lazarevski (60 minuta) za Pelister.

Metalurg:
Mancevski, Tadic, Milusev (od 75m. Donev), Cvetanovski, Vajs, Krstev (od 57m. Rutevski), Trajcev, Sabani (od 57 Gesovski), Gjuric, Ilijoski, Velkovski.

Pelister:
Pavlovic, M.Petkovski, Gancev, Ristevski, T.Veljanovski, Lazarevski, Bradonjic, Ljamcevski (od 90m. Altiparmakovski), Spirovski, N.Petkovski (od 88m. Maglovski), Dimitrovski (od 90m. A.Veljanovski)

Igrac na natprevarot: Saso Lazarevski (Pelister)

Po vrnezlivo vreme duelot na Metalurg i Pelister go lansirase domasniot tim kako golem favorit. Vidno zasileniot tim na Gore Jovanovski uste od prvata minuta ja prevzede inicijativata i vo prvite 20 minuti imase nekolku zreli sansi za otvorawe na rezultatot. Vo tie momenti bitolcani gi odrza vo zivot golmanot Pavlovic so dve fantasticni intervencii. Vo 6 minuta Iliovski izleze oci v oci pred gostinskiot golman, no ovoj odlicno ja prozre negovata namera. Istiot fudbaler vo 13 minuta povtorno se obide, a vo narednite 10 minuti i Sabani i Velkovski imaa svoi sansi za vodecki gol. Izbranicite na Mackov ja izednacija igrata vo vtorata polovina od prviot del i konecno se zakanija. Vo 31 minuta po centarsutot na Saso Lazarevski, so lizgacki start se obide Dimitrovski, no ne ja zafati najdobro topkata. So vetuvacki 0:0 se otide na odmor.
Iako povtorno domakinot ja prevzede inicijativata, Pelister ja imase prvata sansa i ja iskoristi. Blagojce Ljamcevski izvede sloboden udar od desnata strana, topkata po guzvata I mnogute tela ja pogodi preckata, a kapitenot Dragan Dimitrovski prisebno ja smesti topkata vo mrezata na Metalurg. Golem prv gol za Pelister vo novata fudbalska sezona. Jovanovski kompletno go orientirase svojot tim vo napad i go vnese Rutevski koj vo posledniot duel na ovie rivali postigna gol za Pelister. Sepak takvata igra so mnogu ofanzivni fudbaleri im se osveti na domakinite. Saso Lazarevski vo 60 minuta vo slalom ja mina celata odbrana na Metalurg i go lobuvase domasniot golman. Neboto se otvori nad Skopje vo centralniot del na vtoriot del, pa se igrase po mnogu teski skoro nevozmozni uslovi. Skopjani se obiduvaa so prefrlanje na topkata, so visoki topki i glavno vo prekinite gledaa svoi sansi za vrakanje vo mecot. Duri vo sudiskoto nadopolnuvanje od eden prekin, metalurzite postignaa gol. Blagojce Rutevski so vrvot na kopackata najdobro se snajde po edna guzva pred Pavlovic i ja zatrese negovata mreza. Sepak reakcijata na domakinite zeleni bese zadocneta i Pelister odnese golemi tri boda od gostuvanjeto na zelezarnica. Protiv ekipata so najgolem budjet vo ligata, Pelister ja prekina dolgata tradicija od neuspesi na gostuvanjata. Minatata sezona samo dva pati remizirase nadvor od Bitola, a nitu ednas ne pobedi. So 4 boda izbranicite na Mackov imaa idealen start na prvenstvoto i vo 3 kolo na 16 avgust go docekuvaat vicesampionot Milano.

Reakcii po natprevarot:

Gore Jovanovski
(trener na FK Metalurg)

Zasluzena pobeda na gostinskite igraci. Tie vo celost pokazaa kako treba da se igra so srce za dresot za klubot koj se saka. Ovoj poraz za moite igraci treba da bide pouka deka so izleguvanjeto na teren ne gi osvoile bodovite. Letanjeto vo oblaci nema daleku da ne odvede.

Alekso Mackov
(trener na Pelister)

Smetam deka zasluzeno triumfiravme na ovoj natprevar. takticki odigravme onaka kako sto zamislivme. Za ovoj natprevar se podgotvuvavme vo tekot na celata nedela. Odlicno se drzevme vo tekot na celiot natprevar i imavme kontrola vrz rezultatot. Cestitki za korektniot natprevar, no mislam deka zasluzeno gi odnesovme bodovite.

Нема коментара:

Постави коментар